Viata este un dans continuu, pe mai multe genuri muzicale...



     Multi o sa spuna ca este prea complicata afirmatia, ca am gandit prea mult si multe alte chestii, dar nu ma intereseaza cum isi traieste fiecare viata sau cum o percepe, asta mi-a venit intr-o seara in cap si am vrut sa o impartasesc, sa vad cu cati rezonez.
     Si sa revin la titlu "Viata este un dans continuu, pe mai multe genuri muzicale..." scurt dupa parerea mea, dar profund. Daca stam si ne gandim, mereu dansam printre problemele si bucuriile vietii, fiecare din ele cu ritmuri diferite. Ritmurile ne incanta auzul inca de cand ne nastem, ele sunt succesiunea de note si tonalitati pe care dansam si totodata invatam sa ne miscam din ce in ce mai  armonios in viata. In functie de prestatia pe ringul de dans, gasim si un partener de dans cu care incepem o fuziune de stiluri, pentru ca fiecare in viata isi inventeaza proprii pasi, propria coregrafie dupa bunul sau plac si dupa cum percepe el sunetul. Si poate va intrebati cat dureaza aceasta fuziune sau schimb de pasi, ei bine eu cred ca dureaza cat timp partenerii vor sa-si impartaseasca coregrafia unul altuia, iar asta poate dura un dans sau o competitie, competitie unde se poate castiga individual ori ca pereche, dar in ambele cazuri premiul este inmanat de un juriu divin, iar coregrafie noastra trece la un alt nivel, nivel ce nu poate fi atins, aici,  pe aceste ringuri lipsite de spiritualitate....
     In concluzie, la tot ce am scris, completez si concluzionez ca trebuie sa ascultam ritmurile din jurul nostru, sa interpretam in cel mai bun mod cu putinta ceea ce ne este oferit si sa punem suflet in fiecare pas pe care il facem deoarece numai cea mai buna coregrafie castiga premiul cel mai bun, iar daca ceea ce am scris aici, nu prea se intelege se poate datora din diferenta de pasi pe care ii avem :). Va urez ritmuri bune si un partener pentru a va imbogatii pasii de dans iar interpretarea lor sa fie doar o chestiunea de timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu