Timpul...

Un simplu cuvant, dar ascunde multe lucruri. Timpul in viata noastra are rolul de a ordona evenimentele intr-o succesiune ireversibila.Aici are un plus ca nu mai poti sa treci prin acea situatie a 2-a oara, iar daca treci printr-o situatie asemanatoare, ai un bagaj de cunostinta cat de cat si depasesti situatia mai usor. Daca nu ar exista,timpul, ar fi un haos total. Este pacat ca marea majoritate il considera ca fiind o existenta negativa, este normal, ca pentru a strange bogatii materiale iti trebuie mult timp, mai mult timp decat ai strange bogatii spirituale,de aceea este considerat negativ de unii. De multe ori am auzit in jurul meu afirmatii de genul :"Nu mai am timp sa merg la ..." "Timpul costa bani" . "nu mai am timp sa merg la.." nu prea cred, nu poti afirma asta atata vreme cat esti in viata. Timpul il ai dar trebuie sa-l gestionezi in asa fel incat sa te incadrezi in timp sa faci acel ceva. Sau" " timpul costa bani" o alta afirmatie care, o mai folosesc si eu, dar de care imi dau seama ca spun prostii, timpul ar trebuii sa coste altceva in afara de bani. Inca odata imi dau seama ca lumea din ziua de azi nu mai traieste, ci supravietuieste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu