Ma iubeste...


Niciodata nu ati avut intrebari de genul "Ma place?","Ma iubeste?", sau alte intrebari de aceeasi natura? Cred ca intrebarile acestea ocupa cel mai mult timp intr-o relatie, o relatie ce este la inceput de drum.Timp care ,cred eu, poate fi folosit in alte privinte, a surprinde in mod placut persoana de langa tine , a-i demonstra iubirea, etc.Timp ,care, folosit in favoarea iubirii ar fi minunat pentru acel cuplu. Eu cred ca o relatie ca sa reziste nu trebui sa se gandeasca prea mult la prezent,viitor sau sa stam sa depanam amintiri atunci cand suntem cu persoana iubita, ci sa incercam sa ne cladim lumea in care sa ne simtim bine. De multe ori suntem prea atrasi de realitate, si gandim prea mult la ce se va intampla si ne punem multe intrebari de genul celor de la inceput. Gandindu-ma la iubirea mi-a venit in cap o concluzie pe care am tras-o din cele ce am trait, care suna cam asa. "In iubirea gandeste cu capul dar actioneaza cu sufletul". Fara intrebari ci doar iubire... .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu