Viata sufletului...

Buna. In primul rand sa va salut, pentru o prima postare in acest blog ,care sper sa va placa ceea ce o sa gasiti scris in el. Poate va intrebati de ce am dat acest titlu blog-ului si acestei postari. Pai sa stam putin si sa ne gandim, sa lasam grijile si sa privim acest "drum al vietii" de pe trotuar.De multe ori cred ca ati fost pusi in situatia in care sa faceti ceva si sa va para rau dupa aceea sau, invers, sa nu faceti si sa va para. Si acum cred ca imi dati dreptate, nu vor fi toti de aceeasi parere, dar nu poti sa-i multumesti pe toti. Pai aceasta "problema", eu , cam asa o vad: unii oameni actioneaza pe moment, fara sa gandeasca , iar unii gandesc prea mult si "pierd trenul". Cei care au gandit prea mult posibil sa le para rau ca nu au actionat iar cei care au actionat , fara sa se gandeasca putin la urmari, sa le para rau ca au facut-o. Si de ce aceste pareri de rau ? Deoarece, dupa parerea mea, sufletul si gandirea sunt total diferite. Una simtim si alta gandim. Si legat de aceasta diferentiere mi-am adus aminte de o fraza: "Inima are ratiune pre care insasi ratiunea nu o poate intelege." Si, cred eu , de aceea exista oemeni diferiti intre ei, pentru ca unii se diferentiaza prin gandire altii prin "compozitia" sufletului. Si cred ca este bine, ca oamenii sunt diferiti, astfel suntem stimulati in cautarea "jumatatii" sa intregim sufletul care este, mai mereu, plin de parerii de rau.Intregindu-l se vor ivi si copaci infloriti nu numai vreascuri. In ziua de azi putini sunt aceea care vorbesc cu sufletul.Si de aceea am dat acest nume blog-ului. Sufletul prin trairile lui isi are propia viata...
O intrebare.Care este singurul lucru pe care il luam cu noi dupa moarte?

Un comentariu:

  1. Ce luam cu noi dupa moarte..un singur lucru: sufletul. Trupul si totul raman aici, intr-o lume din ce in ce mai rea. Totul este trecator, frumusetea, banii, obiecte, etc. Insa sufletul si iubirea ce simti in viata iti raman si dupa moarte. Asta o sa vedem fiecare la randul lui..have a good day!

    RăspundețiȘtergere